Sunday, February 27, 2011

Alahai Dunia Blog.


assalammulaikum. haish. mengucap aku tengok dunia blog skrg. walau pun aku baru setengah tahun jangung, tapi aku turut rasa tempias drpd apa yg berlaku skrg. korang tahu lah kan isu apa yg hangit skrg. bukan ke kpd mereka yg lebih berpengetahuan dlm dunia blogging ni sepatutnya tunjukkan teladan kpd kami yg baru berjinak-jinak dlm arena ini.

Saya bukannya nak tunjuk pandai di sini dan bukannya cuba nak mengajar. Saya cuma bagi pandangan saya je. bukan niat nak memihak mana2 pihak. kita sepatutnya bersatu sebagai 1 komuniti. jadikan lah teladan dengan apa yg berlaku ini.

mari lah kita sama2 menjadikan blogging ini 1 wadah yg dpt dimafaatkan oleh semua pihak. jgnlah korbankan agama dan bangsa semata-mata hal yg remeh ini.

cewah. boleh jadi perdana menteri ni. haha. Perasan pulak. anyway, sekali lagi saya tegas kan bahawa saya sekadar memberikan pandangan saya shaja. sekian terima kasih.

2 comments:

  1. bagus hg hamka, berani beri pandangan sendiri. (^^,).

    ReplyDelete
  2. yup, makin pening ngan dunia blogging nie.. macam2 ragam manusia...hmmm..

    ReplyDelete